Znaczenie prawidłowej postawy dla zdrowia kręgosłupa
propagowanie jest przynoszÄ…cÄ… efekty odmianÄ… namówienia konsumenta do zaciekawienia artykuÅ‚em, usÅ‚ugÄ… albo markÄ…. rozgÅ‚aszanie oraz nakÅ‚anianie do zwrócenia uwagi na konkretny artykuÅ‚ to reklama. ma być ona skierowana tylko na transakcje danej jednostki – przetestuj ANCHOR. Oznacza to, że wytwarzajÄ…c, a nastÄ™pnie emitujÄ…c krótki film promocyjny, można tylko zachwalać, zachÄ™cać i przedstawiać produkt swojej marki, nie porównujÄ…c z takim samym towarem obcego producenta. Tak wyglÄ…dajÄ…ca forma prezentacji jest zabroniona. Nie wolno wskazywać marki rywalizujÄ…cej w swej reklamie, bez uwagi na to, czy chcemy jedynie o niej nadmienić, czy również, co jest niedopuszczalne oczernić konkurujÄ…cÄ… na pÅ‚aszczyźnie rynkowej firmÄ™ bÄ…dź jej wyrób. wolno jednakże użyć sformuÅ‚owania o bezkonkurencyjnoÅ›ci wÅ‚asnego wyrobu odniesieniu do innych, bez przytoczenia konkretnych rywali. wyjaÅ›niajÄ…c to,można o swoim wyrobie mówić lub wypisywać, iż jest on najlepszy na rynku, że jest numerem jeden, że tylko ten towar speÅ‚ni oczekiwania klienta. nie wolno tu odchodzić odzgodnoÅ›ci z rzeczywistoÅ›ciÄ…, lecz wÅ‚aÅ›nie owa forma jest tolerowana.
2. O nas
5. Galeria